میقاتی: گام‌هایی در جهت نجات لبنان برداشته‌ایم/روابطم با نبیه بری طبیعی است

[ad_1]

نخست‌وزیر لبنان در سخنانی از تلاش خود برای کنار زدن موانع موجود در مسیر متحد کردن دولت این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت اماراتی ۲۴، نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان در سخنانی اظهار کرد: ما مصمم هستیم که بر همه موانع در مسیر اتحاد مجدد دولت غلبه کنیم و همچنین گام‌هایی را تکمیل کنیم که برای قرار دادن لبنان در مسیر بهبودی و نجات برداشته‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که روزهای آینده همراه با صلح و امنیت را برای همه شهروندان لبنانی باشد و همه اراده‌ها دست به دست هم دهند تا لبنان و همه ملت لبنان را از بحران‌های دردناک موجود نجات دهند.

میقاتی در گفت‌وگو با روزنامه النهار نیز در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر اختلاف او با نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که روابطش با بری عادی است و بر مبنای اصرار هردو آنها برای بازگرداندن امور در لبنان به روال عادی و عبور از مرحله بحران است.

خواندن  کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور 1400 منتشر شد - میزان

میقاتی افزود: صحنه‌ای که در مقابل ورودی عین التینه، مقر پارلمان ثبت شده بود؛ توسط برخی به اشتباه و شاید مغرضانه تعبیر شد.

وی در این باره تصریح کرد: حقیقت این است که بری من را در جریان یک پیشنهاد قرار داد و وقتی شنیدم که این پیشنهاد شامل چه مواردی می‌شود، فوراً آن را رد کردم، بری به من گفت تو حق این اعتراض را داری. من از نبیه بری ناراحت نشدم بلکه ناراحتی من از پیشنهادی بود که مطرح شد.

رسانه‌های لبنان چند روزی است که ویدئویی را دست به دست می‌کنند که در آن میقاتی با عصبانیت پس از دیدار با نبیه بری از عین التینه خارج می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای اجتماعی

مطلب پیشنهادی

حملات تروریستی در افغانستان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی انجام می شود

[ad_1] سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف با اشاره به حملات تروریستی اخیر تاکید کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *