حضور بیش از ۸۰ تیم پلیس راه در طرح ترافیک زمستانه خوزستان

[ad_1]

ایسنا/خوزستان فرمانده پلیس راه خوزستان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از تلفات جاده به علت سرعت غیر مجاز است، گفت: در طرح ترافیک زمستانه بیش از ۸۰ تیم از پلیس راه خوزستان برای استقرار در محورهای استان سازماندهی شده‌اند.

سرهنگ رضا دولتشاهی در مانور زمستانی راهداری خوزستان که امروز، یکم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور، مانور زمستانه ترافیکی در خوزستان برگزار شد و همه یگان‌ها و سازمان‌های خدمات رسان از جمله پلیس راه، راهور، اورژانس، هلال احمر و… در این مانور حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه دستگاه‌های خدمات رسان، آمادگی کامل را برای زمستان دارند و هماهنگی لازم انجام شده است تا بتوانیم خدمات رسانی خوبی را به مردم در طول این ایام سرد داشته باشیم.

فرمانده پلیس راه خوزستان با بیان اینکه بسیاری از محورهای خوزستان کوهستانی است، گفت: مردم باید نهایت همکاری را در این ایام داشته باشند تا بتوانیم آمار تصادفات را در محورهای خوزستان مانند سال‌های گذشته کاهش دهیم.

خواندن  "نذر نفس" جانی دوباره به بیماران کرونایی در قم - خبرگزاری صدا و سیما

دولتشاهی عنوان کرد: در طرح زمستانه بیش از ۸۰ تیم از پلیس راه خوزستان برای استقرار در محورهای استان سازماندهی شده‌اند و به صورت شبانه‌روز در خدمت مردم هستند.

وی افزود: در محورهای برفگیر، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و افرادی که در این محورها فاقد زنجیر چرخ باشند از تردد آن‌ها جلوگیری خواهد شد تا برای کسی مشکل‌ساز نشود.

دولتشاهی در خصوص وضعیت تصادفات در خوزستان تصریح کرد: سال گذشته به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت، تلفات جادهای کمتر بود اما امسال میزان تصادفات منجر به فوت در محورهای خوزستان و تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته است.

فرمانده پلیس راه خوزستان با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از تلفات جاده به علت سرعت غیر مجاز است، عنوان کرد: بیشترین علت تصادفات و تلفات جاده‌ای در محورهای خوزستان مربوط به سرعت غیرمجاز است. اگر مردم با سرعت مطمئن در محورها تردد کنند، قطعا بخش زیادی از تلفات جاده‌ای کاهش می‌یابد.

خواندن  مشکل کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته حل شد

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای اجتماعی

مطلب پیشنهادی

حملات تروریستی در افغانستان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی انجام می شود

[ad_1] سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف با اشاره به حملات تروریستی اخیر تاکید کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *