ترولی آرایشگاهی؛ یکی از کاربردی ترین تجهیزات آرایشگاهی

ترولی آرایشگاهی چمدانی, چمدان چرخدار آرایشگاهی, ترولی آرایشگاهی فلزی

ترولی آرایشگاهی چیست

همه چیز درباره ترولی آرایشگاهی

ترولی آرایشگاهی، قفسه یا چمدانی چرخدار با قفسه ها و کشوهای متعدد است که میتوانید به راحتی و بدون شلوغ شدن فضای اطراف، وسایل متنوع آرایشگاه را داخلش جا بدهید و به راحتی آن ها را جابه جا کنید.

آرایشگاهها معمولا محل هایی هستند که وسایل بسیار زیادی در آن ها استفاده می شود. قرار دادن وسایل در قفسه های متعدد باعث شلوغی و تنگ شدن محیط آرایشگاه می شود. با کمک ترولی میتوانید وسایل آرایشگاه را در جای خود و قفسه های متعدد قرار دهید که همیشه همراه شما باشد و با این کار سرعت و کیفیت کارتان را بالا ببرید و در کنار ایجاد محیطی آرام و بدون شلوغی و به هم ریختگی ، دسترسی سریعتری به تجهیزات داشته باشید.

انواع ترولی آرایشگاهی, ترولی آرایشگاهی, ترولی آرایشگاهی

قفسه تجهیزات آرایشگاهی

ترولی آرایشگاهی چیست؟

ترولی آرایشگاهی کمد چرخ دار کوچکی است که سینی ها و کشوهای متعدد در اندازه های مختلف دارد و مناسب دسته بندی لوازم آرایشگاه در کشوهای متعدد است.

ترولی آرایشگاهی یک وسیله ایده آل برای سالن های زیبایی ، آرایشگاه ها ، سالن مو ، استودیو تاتو ، مطب ها ، کلینیک های مراقبت از پوست و تکنیسین ناخن است.

تعداد زیاد کشوها و چرخ دارد و قابل حرکت بودن ترولی باعث شده است که تبدیل به یکی از کاربردی ترین تجهیزات آرایشگاهی شود.

وزن سبک ، حرکت روان ، ظرفیت بالا ، چرخ های پلاستیکی که جا به جا شدن کم سر و صدای ترولی را امکان پذیر می  کند باعث شده است که این چرخ دستی کاربردی طرفداران زیادی داشته باشد.

ترولی آرایشگاهی با وزن سبک و فن آوری پیشرفته تولید می شوند که جمع آوری و جمع کردن یا نصبشان به راحتی امکان پذیر باشد و بتوانید سینی های ترولی را به آسانی بشویید.

کاربرد ترولی آرایشگاهی

ترولی آرایشگاهی کشوهای بسیار متعددی دارد که باعث می شود ظرفیت بسیار زیادی برای نگهداری و طبقه بندی وسایل آرایشگاه داشته باشید. مثلا میتوانید هر کشو یا هر ردیف ترولی را به جداسازی وسایل رنگ مو ، تجهیزان گریم و میکاپ ، لوازم اصلاح و کوتاهی مو اختصاص دهید.

ترولی آرایشگاهی, عکس های ترولی آرایشگاهی, ترولی حمل

ترولی آرایشگاهی کشودار

انواع ترولی آرایشگاهی

ترولی آرایشگاهی را میتوان براساس جنس بدنه ، طول و عرض ، تعداد کشوها ، تعداد چرخ ها ، ثابت یا متحرک بودن و قیمت دسته بندی کرد.

شما میتوانید بر حسب نیاز و سلیقه خودتان به راحتی ترولی مورد نیاز خودتان را پیدا کنید.

به عنوان مثال :

خواندن  آشنایی با سوزن هاشور؛ مهم ترین عامل تعیین کننده کیفیت و زیبایی تاتو

ترولی آرایشگاهی که برای تجهیزات رنگ مو استفاده می شود بهتر است جنسی قابل شستشو و بادوام داشته باشد تا رنگ های شیمیایی و اکسیدان یا خیسی احتمالی وسایل به تدریج باعث خوردگی بدنه داخلی کشوها نشوند.

ترولی آرایشگاهی که برای تجهیزات سشوار ، براشینگ و گرمادهی مو استفاده می شود باید از جنس فلز یا پلاستیک نسوز باشد که داغی وسایل باعث از بین رفتن کشوها در طول زمان نشود. برخی از ترولی های آرایشگاهی با حلقه های فلزی نگهدارنده و سطوح نسوز فلزی تجهیز شده اند که مشکل شما را برطرف میکنند.

 ترولی آرایشگاهی فلزی, کاربرد ترولی آرایشگاهی, انواع ترولی آرایشگاهی

ویژگی های ترولی آرایشگاهی مناسب

ویژگی های ترولی آرایشگاهی

ترولی های آرایشگاهی با ویژگی های متفاوت تولید می شوند که البته میتواند تاثیر زیادی بر تفاوت قیمت آن ها داشته باشد.

چرخ دار بودن یا ثابت بودن ترولی یکی از اولین ویژگی هایی است که باید قبل از خرید به آن دقت کنید.

جنس ترولی هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر دوام و استحکام و قابلیت شستشو ،  اهمیت بسیار زیادی دارد انواع ترولی از جنس ، چوب ، پلاستیک ، آلومینیم و استیل تولید می شوند.

تعداد کشوها ، قابل حمل بودن و جمع شدن ترولی هم میتواند برای شما اهمیت زیادی داشته باشد.

خواندن  کرم پودر لانکوم بهتره یا استی لودر

انعطاف پذیری و قابلیت جدا شدن : وجود قطعات جدا شونده باعث می شود که هنگام جا به جایی راحت تر بتوانید تغییر مکان بدهید و با کم و زیاد کردن قفسه های ترولی به راحتی کاربری آن را تغییر بدهید.

قابلیت شستشو : از آنجا که آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مکان های پر رفت و آمدی هستند و رعایت بهداشت در آن ها ضروری است ، قابل شستشو بودن ترولی یکی از ویژگی های مثبت آن محسوب می شود. ترولی های آرایگاه بهتر است هر چند روز یکبار با دستمال مرطوب یا وسایل شستشو تمیز شوند.

البته قابلیت شستشو و ضد عفونی ترولی در انواع بیمارستانی و کلینیک های زیبایی و درمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند.

استحکام بالا و بادوام بودن : استحکام ترولی آرایشگاهی به خصوص در آرایشگاههای بزرگ که مشتری زیادی دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند ، با وجودی که برای استحکام بالاتر باید قیمت بیشتری پرداخت کنید ولی در عورض خیالتان بابت تعویض هر چند ماه یک بار آن ها راحت می شود.

چرخ دار بودن : چرخ دار بودن و قابلیت حمل ترولی باعث می شود که به راحتی بتوانید ترولی را در فضای سالن جا به جا کنید و کنار صندلی مشتری ها ببرید.

گردآوری : بخش آرایش و زیبایی بیتوته

مطلب پیشنهادی

نشانه های فاسد شدن ضد آفتاب

مجموعه: لوازم آرایشی فاسد شدن ضد آفتاب   از کجا بفهمیم که کرم ضدآفتاب فاسد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *