بهترین شنوایی سنجی در اهواز

در گوش
سمعک داخل گوش (ITE) در دو سبک سفارشی ساخته می شود – بهترین شنوایی سنجی در اهواز
یکی که بیشتر قسمت کاسه ای شکل گوش بیرونی شما را پر می کند (پوسته کامل) و دیگری که فقط قسمت پایینی (نیمه پوسته) را پر می کند. هر دو برای افرادی که کم شنوایی خفیف تا شدید دارند مفید هستند و با میکروفون های جهت دار (دو میکروفون برای شنیدن بهتر در نویز) در دسترس هستند.

سمعک داخل گوش:

شامل ویژگی‌هایی است که در سمعک‌های کوچک‌تر، مانند کنترل صدا، مناسب نیستند
ممکن است رسیدگی به آن راحت تر باشد
از یک باتری بزرگتر برای عمر باتری بیشتر استفاده می کند، با چندین گزینه برای باتری های قابل شارژ
مستعد ابتلا به جرم گوش که بلندگو را مسدود می کند
ممکن است صدای باد بیشتری نسبت به دستگاه های کوچکتر دریافت کند
در گوش بیشتر از دستگاه های کوچکتر قابل مشاهده است
پشت گوش
سمعک پشت گوش (BTE) بالای گوش شما قلاب می شود و پشت گوش قرار می گیرد. یک لوله سمعک را به یک گوشی سفارشی به نام قالب گوش متصل می کند که در کانال گوش شما قرار می گیرد. این نوع برای افراد در هر سنی و کسانی که تقریباً هر نوع کم شنوایی دارند مناسب است.

سمعک پشت گوش:

به طور سنتی بزرگترین نوع سمعک بوده است، اگرچه برخی از طرح های کوچک جدیدتر ساده و به سختی قابل مشاهده هستند.
دارای میکروفون جهت دار
نسبت به سبک های دیگر قادر به تقویت بیشتر است
ممکن است صدای باد بیشتری نسبت به سبک های دیگر دریافت کند
ممکن است با باتری قابل شارژ در دسترس باشد
گیرنده در کانال یا گیرنده در گوش
سبک های گیرنده در کانال (RIC) و گیرنده در گوش (RITE) شبیه سمعک پشت گوش با بلندگو یا گیرنده ای است که در مجرای گوش قرار می گیرد. یک سیم کوچک، به جای لوله، قطعه پشت گوش را به بلندگو یا گیرنده متصل می کند.

خواندن  کنترلر بوستر پمپ دیجیتال گستر پارسیان

سمعک گیرنده در کانال:

معمولاً قسمت پشت گوش کمتر قابل مشاهده است
دارای میکروفون جهت دار
دارای گزینه های کنترل دستی
ممکن است با باتری قابل شارژ در دسترس باشد
مستعد ابتلا به جرم گوش که بلندگو را مسدود می کند
تناسب باز
سمعک باز نوعی سمعک پشت گوش با یک لوله نازک یا سمعک گیرنده در کانال یا گیرنده در گوش با گنبد باز در گوش است. این سبک مجرای گوش را بسیار باز نگه می دارد و به صداهای با فرکانس پایین به طور طبیعی وارد گوش می شود و صداهای با فرکانس بالا از طریق سمعک تقویت می شوند. این باعث می شود این سبک برای افرادی که شنوایی با فرکانس پایین بهتر و کم شنوایی با فرکانس بالا خفیف تا متوسط ​​دارند، انتخاب خوبی باشد.

سمعک باز:

اغلب قابل مشاهده است
گوش را مانند مدل‌های سمعک داخل گوش وصل نمی‌کند و اغلب صدای شما را بهتر می‌کند
به دلیل گنبد غیر سفارشی، قرار دادن آن در گوش ممکن است دشوارتر باشد
ویژگی های اضافی
برخی از ویژگی های اختیاری سمعک توانایی شما را برای شنیدن در موقعیت های خاص بهبود می بخشد:

خواندن  مناسب‌ترین دما برای شستشوی لباس‌ها در لباسشویی چقدر است؟

کاهش سر و صدا. همه سمعک ها دارای مقداری کاهش نویز هستند. میزان کاهش نویز متفاوت است. برخی نیز کاهش صدای باد را پیشنهاد می کنند.
میکروفون های جهت دار اینها بر روی سمعک تنظیم شده اند تا صداهایی را که از جلوی شما می آیند بهتر دریافت کنند و صداهایی که از پشت یا کنار شما می آیند را کاهش دهند. برخی از سمعک ها قادر به تمرکز در یک جهت هستند. میکروفون های جهت دار می توانند توانایی شنیدن شما را هنگامی که در محیطی با نویز پس زمینه زیاد قرار دارید، بهبود بخشند.
باطری های قابل شارژ. برخی از سمعک ها دارای باتری های قابل شارژ هستند. این می تواند با حذف نیاز به تعویض منظم باتری، تعمیر و نگهداری را برای شما آسان تر کند.
تله کویل ها. تله کویل ها هنگام مکالمه با تلفن سازگار با سیم پیچ، شنیدن را آسان تر می کنند. تله کویل صداهای محیط شما را کاهش می دهد و صداها را از تلفن سازگار با سمعک دریافت می کند. تله کویل‌ها همچنین سیگنال‌هایی را از سیستم‌های حلقه القایی عمومی دریافت می‌کنند که در برخی کلیساها و تئاترها یافت می‌شود و به شما امکان می‌دهد یک بلندگو، پخش یا فیلم را بهتر بشنوید.
اتصال بی سیم. به طور فزاینده ای، سمعک ها می توانند به صورت بی سیم با برخی از دستگاه های سازگار با بلوتوث مانند تلفن های همراه، پخش کننده های موسیقی، رایانه ها و تلویزیون ها ارتباط برقرار کنند. ممکن است لازم باشد از یک وسیله واسطه برای برداشتن تلفن یا سیگنال دیگر و ارسال آن به سمعک استفاده کنید.
کنترل از راه دور. برخی از سمعک ها دارای یک کنترل از راه دور هستند، بنابراین می توانید بدون دست زدن به سمعک، ویژگی ها را تنظیم کنید. برخی از سمعک ها به صورت بی سیم به تلفن همراه متصل می شوند و دارای یک برنامه کاربردی تلفن همراه هستند که امکان استفاده از تلفن همراه را به عنوان یک کنترل از راه دور فراهم می کند.
ورودی صوتی مستقیم این ویژگی به شما اجازه می دهد تا صدا را از تلویزیون، رایانه یا دستگاه موسیقی با سیم وصل کنید.
برنامه نویسی متغیر برخی از سمعک ها می توانند چندین تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده را برای نیازها و محیط های مختلف شنیداری ذخیره کنند.
هماهنگ سازی. برای فردی که دارای دو سمعک است، سمعک‌ها را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که با هم کار کنند تا تنظیماتی که روی سمعک روی یک گوش انجام می‌شود (کنترل صدا یا تغییرات برنامه) روی سمعک دیگر نیز انجام می‌شود و امکان کنترل ساده‌تر را فراهم می‌کند.
قبل از خرید
هنگامی که به دنبال سمعک هستید، گزینه های خود را بررسی کنید تا متوجه شوید چه نوع سمعکی وجود دارد

خواندن  لیست قیمت ۳۰ مدل پیانو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

 

 

https://www.oticon.com/your-hearing/hearing-health/how-do-hearing-aids-work

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *