اس وی اف ژل، جدیدترین روش جوانسازی

اس وی اف ژل,روش جوانسازی پوست

اس وی اف ژل

 

حتماً بارها عبارت تزریق چربی را شنیده‌اید و احتمالاً تا حدودی می‌دانید، تزریق چربی برای افزایش حجم و فرم دهی اندام و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوشتار قصد داریم شما را با اس وی اف ژل (SVF-gel) (ترکیبی بسیار مفید و موثر است)، و نتایج درخشان تزریق این ماده به جای چربی، آشنا سازیم و آثار فوق‌العاده آن را به شما معرفی نماییم.

 

اس وی اف ژل,روش جوانسازی پوست

روش جوانسازی پوست

 

اس وی اف ژل (SVF gel) چیست؟

تزریق چربی به عنوان روشی نوین، مدتی است در سراسر دنیا برای افزایش حجم و فرم دهی صورت و اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش با وجود تزریق مواد استخراج شده از بدن خود فرد، ریسک شکست و ایجاد آلرژی و مشکلاتی که ممکن است در سایر روشهای افزایش حجم دهی، وجود داشته باشد، بسیار پایین است.

 

در تزریق چربی تقریباً می‌توان گفت؛ چربی برداشت شده از یک قسمت بدن خود شخص، فقط به منظور افزایش حجم به ناحیه دیگری از بدن او تزریق می‌گردد و در پی آن، جوانسازی با افزایش تولید کلاژن، به مقدار کم انجام خواهد شد، چرا که سلولهای بنیادی کمی در این حالت در چربی تزریق شده موجود است.

 

محققین با هدف کاهش عوارض، افزایش کارآیی هرچه بیشتر، ماندگاری و عدم نیاز به تجدید تزریق چربی، به ماده‌ای دست پیدا کردند که با فن آوری جدید، از چربی برداشت شده از بدن تولید می‌شود و در برگیرنده همه نتایج مثبت چربی قابل تزریق، و رفع بسیاری از معایب آن است. مهمترین اثر اینکه این ماده با افزایش کلاژن سازی در پوست به جوانسازی محل تزریق نیز می‌انجامد.

 

این ماده (اس وی اف ژل) که مخفف Stromal Vascular Fraction است دارای مقادیر زیادی از سلول‌های بنیادی است که می‌توانند علاوه بر جوانسازی و شفاف نمودن پوست، به ترمیم بسیاری از اسکارهای ناشی از آسیب دیدگی پوست نیز به طور قابل ملاحظه‌ای بپردازند.

 

اس وی اف ژل,روش جوانسازی پوست

فرآیند تهیه اس وی اف ژل

 

فرآیند تهیه اس وی اف ژل (S.V.F gel)

برای تهیه اس وی اف ژل (SVF-gel)، ابتدا محل برداشت چربی بی حس خواهد شد و به روش لیپوساکشن یا با به کارگیری کانولاهای بسیار ظریف، از طریق شکاف بسیار کوچکی (کمتر از 1 سانتیمتر)، چربی از بافت مورد نظر برداشته می‌شود و سانتریفوژ می‌شود. سپس قسمت مایع دور ریخته و لایه چربی، برای مراحل بعد جدا می‌گردد.

 

چربی کلمن بدست آمده با جابجایی بین دو سرنگ 10 میلی لیتر متصل شده توسط کانکتور مخصوص و سپس گذراندن از فیلترهای مخصوص، به صورت مکانیکی امولسیون می‌شود. پس از پردازش، چربی به امولسیون تبدیل می‌شود و مجدداً با استفاده از سانتریفیوژ آماده سازی خواهد شد. پس از طی این مراحل، سرانجام، ماده باقیمانده زیر لایه چربی، اس وی اف ژل (SVF-gel) خواهد بود که حالت ژله‌ای دارد و حاوی مقادیر فراوانی از سلول‌های بنیادی است.

 

تزریق چربی در صورت

تزریق چربی به صورت برای رفع چین و چروک‌های آن مانند خطوط خنده، خط اخم، خطوط افقی پیشانی یا خطوط پنجه کلاغی (در اطراف چشم) بسیار مناسب است. در این حالت، چربی از شکم، ران یا سایر بخش‌های بدن شما معمولاً به کمک روش لیپوساکشن استخراج شده و پس از آماده‌سازی به بخش‌های مورد نظر تزریق می‌شود.

 

فرورفتگی‌های ناشی از افزایش سن یا چاله‌های ناشی از آکنه و جوش هم به خوبی با این روش قابل درمان است. افزایش حجم لب‌ها، کانتور خط فک، رفع عقب رفتگی چانه و موارد این چنینی نیز با تزریق چربی برطرف می‌شوند

 

اس وی اف ژل,روش جوانسازی پوست

اس وی اف ژل برای جوانسازی

 

مزایا

• در تزریق چربی از چربی‌های بدن خودتان استفاده می‌شود. به این ترتیب احتمال وقوع واکنش‌های آلرژیک به ماده‌ی خارجی کاهش می‌یابد.

• نتایج تزریق چربی ماندگار، طبیعی و ایمن است.

• تزریق چربی روشی کم‌تهاجمی و موثر برای جوانسازی پوست است.

 

معایب

• استخراج و آماده‌سازی چربی بدن برای تزریق نسبت به تزریق ژل که در آن مواد تزریقی از پیش آماده هستند، وقت بیشتری می‌برد.

• برای افزایش حجم سینه‌ها یا باسن، ممکن است به چندین جلسه‌ی درمانی نیاز داشته باشید.

 

اس وی اف ژل,روش جوانسازی پوست

اس وی اف ژل، جدیدترین روش جوانسازی پوست

 

تزریق ژل زیر چشم یکی از خدمات کلینیک زیبایی آراد می باشد که توسط پزشک متخصص و مجرب انجام می شود. در صورت تمایل جهت انجام مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

 

خواندن  علل ایجاد پاهای توت فرنگی چیست و چگونه از شر آنها خلاص شویم

مطلب پیشنهادی

ماسک کف دریا و فواید بی نظیر آن برای پوست

مجموعه: سلامت پوست ماسک کف دریا چیست   ماسک کف دریا خواص آن برای پوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *