ساختن چال گونه با آرایش به شیوه ای ساده

ساختن چال گونه با آرایش ,چال گونه دار شدن بدون جراحی ,ایجاد چال گونه با آرایش

ساختن چال گونه با آرایش

 

ایجاد چال گونه با آرایش

چال گونه یا چال خنده یکی از ویژگی های زیبایی به حساب می آید که جذابیت و معصومیتی به صورت می دهد. چنانچه شما نیز چال گونه دوست دارید می توانید بدون عمل جراحی با تکنیکهای آرایشی روی گونه های خود به صورت طبیعی فرورفتگی به وجود آورید.

ایجاد چال گونه با تکنیک های آرایشی

به آینه نگاه کنید تا به پهنا صورت ولی به طور طبیعی لبخند بزنید. جایی که می خواهید چال گونه مصنوعی تان وجود داشته باشد را معین کنید.

 

هنگامی که لبخند می زنید، چین های طبیعی باید خارج از دهان تان شکل بگیرد. و چال گونه تان باشد دقیقا در قسمت بیرون از این چین و چروک وجود داشته باشد، که تقریبا از بالای نقطه لب فوقانی آغاز می گردد.

 

اطمینان پیدا کنید که به پهنا صورت لبخند می زنید، ولی لبخندتان غیر طبیعی هم نیست. چال گونه ها به خصوص وقتی که به پهنا صورت لبخند می زنید، معینمی شوند. بنابراین به جای یک لبخند کم، باید یک لبخند به پهنا صورت بزنید تا ایده بهتری برای به وجود آوردن چال گونه با استفاده از لوازم آرایش داشته باشید. خجالتی نباشید!

 

نکته: این شیوه برای به وجود آوردن چال گونه موقتی مناسب برای عکس گرفتن، بهتر عمل می کند. چنانچه این آرایش پاک شود، امکان دارد غیر طبیعی به چشم بیاید.

 

ساختن چال گونه با آرایش ,چال گونه دار شدن بدون جراحی ,ایجاد چال گونه با تکنیک های آرایشی

چال گونه دار شدن بدون جراحی

 

قسمت اصلی محل چال گونه های جدید را علامت گذاری کنید

چال گونه ها اغلب به طور خطوط کوتاه یا شکل نیمه هلالی آشکار می شوند. از یک خط چشم مدادی به رنگ قهوه ای تیره یا مداد ابرو استفاده نموده تا نقاط کوچکی را در قسمت بالای نقطه ای که می خواهید چال گونه وجود داشته باشد، به وجود آورید.

 

رنگ قهوه ای تیره بهتر عمل می کند، چون با رنگ پوست طبیعی بهتر هماهنگ می شود. از استفاده از خط چشم های مشکی و رنگی باید دوری کنید.

 

ساختن چال گونه با آرایش ,چال گونه دار شدن بدون جراحی ,به وجود آوردن چال گونه با آرایش

ایجاد چال گونه با تکنیک های آرایشی

 

یک شکل هلال ماه کوچک را بر روی گونه خود بکشید

با معلوم شدن قسمت بالای برآمدگی چال گونه ها، دهان تان را رها کنید. در نقطه ای که علامت گذاری کرده اید، یک خط کوچک و قدری منحنی شکل بکشید. از همان خط چشم یا مداد ابرو که برای ایجاد نقطه استفاده کرده اید، برای این کار هم استفاده کنید.

 

این خط نباید بیشتر از یک اینچ (2.5 سانتی متر) از زیر این نقطه ادامه پیدا کند. این شکل تنها باید تا قدری منحنی باشد تا قدری صاف تر از انحنا ناخن تان به چشم بیاید.

 

در صورت لزوم آن را ترکیب کرده و دوباره بکشید

حال که چال گونه تان کشیده شده است، باید آن را با آرایش خود هماهنگ کنید تا آرایش نهایی ظریف و طبیعی به نظر برسد. از انگشتان دست خود یا چوب دودی برای ترکیب کردن این خط با رنگ پوست استفاده کنید، و به جای در سمت چپ و راست حرکت کردن، با حرکت در جهت بالا و پایین آن را مالش دهید.

 

یک بار انجام دادن امکان دارد خطی با تیرگی مناسب به وجود نیاید، پس امکان دارد احتیاج  باشد تا چند مرتبه آن را بکشید و ترکیب کنید.

 

ساختن چال گونه با آرایش ,چال گونه دار شدن بدون جراحی ,ایجاد چال گونه با تکنیک های آرایشی

به وجود آوردن چال گونه با آرایش

 

لبخند بزنید تا نتیجه کار خود را ببینید

چال گونه های ترسیم شده خود را در آینه بررسی کنید که آیا هم اندازه هستند؟ آیا بیش از اندازه تیره به چشم می آیند؟ آیا به اندازه کافی تیره نیستند؟ آیا چال گونه هایتان در نورهای خاصی غیر طبیعی به نظر می رسند؟ چنانچه هر چیزی در مورد آرایش تان درست به نظر نمی آید، آن را شسته و دوباره امتحان کنید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته 

 

خواندن  چگونه با روشهای خانگی و به صورت طبیعی لب های قرمز داشته باشیم

مطلب پیشنهادی

راهکارهایی برای دوام بیشتر کانسیلر در آرایش روزانه

مجموعه: آرایش صورت آموزش کانسیلر زدن صورت   برای دوام بیشتر کانسیلر روی صورت چه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *