رشته مدرس‌شناسی در آستان قدس رضوی ایجاد می‌شود

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: با کمک بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی رشته مدرس شناسی و فعالیت پژوهشی در این زمینه در آستان قدس آغاز خواهد شد تا شکل‌گیری قطب فرهنگی در زیارتگاه شهید مدرس محقق شود.

عبدالحمید طالبی امروز در مراسم هشتاد و چهارمین سالگرد شهید مدرس افزود: در سازمان علمی و فرهنگی استان قدس درصدد این هستیم تا آرامگاه شهید مدرس را به عنوان یک قطب علمی و فرهنگی تبدیل کنیم.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که شهید مدرس منحصر به مجلس نیست چون او به فقاهت، علم، تواضع و مردم‌داری مسلط بود اما به این جنبه‌های شخصیتی وی کمتر پرداخته می‌شود.

امام جمعه کاشمر در ادامه مراسم، با اشاره به اینکه معیشت مهم‌ترین مشکل مردم این منطقه است، گفت: مجلسیان با ریل‌گذاری و تصویب قانون کاری کنند که مردم شاهد رفع مشکلات باشند.

حجت‌الاسلام جواد طاهری عنوان کرد: اکنون سرمایه‌گذاران از تسهیلات نمی‌توانند استفاده کنند و مجبور هستند وثیقه‌های بسیاری را در گرو بانک بگذارند و چندین ضامن ببرند.

خواندن  تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با تیم شهید قندی یزد دیدار خواهد کرد

وی افزود: متأسفانه آن‌ قدر قوانین زیاد شده که حتی نمایندگان وقت خواندن آن را ندارند، چه برسد به مجربان، باید از کمیت آن‌ها کاسته و به کیفیت قوانین افزوده شود.

طاهری با اعلام اینکه آمادگی برگزاری همایش ملی نقش دانش پارلمانی در کیفیت حکمرانی را در شهرستان کاشمر داریم، تصریح کرد: گاهی مواقع آن قدر قوانین مشکل ایجاد می‌کنند که نمی‌توانیم به هدف مورد نظر برسیم.

وی در ادامه ۲ بانده شدن محور شادمهر به انابد را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم منطقه ترشیز عنوان کرد و گفت: در کنار این جاده چندین روستا قرار دارد که هر روز به خاطر حوادث عده‌ای جان خود را از دست می‌دهند.

امام جمعه کاشمر توسعه گلخانه‌ها را از دیگر نیازهای منطقه دانست و افزود: اگر چه آب به میزان لازم داریم اما باغات و مزارع عمدتا به صورت غرق‌آبی مدیریت می‌شود. این منطقه برای استفاده از تکنولوژی آبیاری به صورت تحت فشار نیازمند تسهیلات ویژه است.

خواندن  11 مرکز واکسیناسیون دانش آموزی علیه کرونا در کهریزک راه اندازی می شود - ایرنا

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت گیاهان دارویی و راه‌اندازی سلامتکده طب سنتی را به عنوان دیگر ضروریات مورد نیاز شهرستان کاشمر برشمرد.

انتهای پیام

[ad_2]
مهمترین خبرهای اجتماعی

مطلب پیشنهادی

حملات تروریستی در افغانستان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی انجام می شود

[ad_1] سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف با اشاره به حملات تروریستی اخیر تاکید کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *