ترازوی خانگی کاسه ای

ترازوی خانگی کاسه ای

ترازوی خانگی کاسه ای اندازه صفحه نمایش ترازو دیجیتال: هر چه اندازه صفحه نمایشگر ترازوی خانگی کاسه ای یک ترازو بزرگتر باشد خواندن اطلاعات نمایش داده شده راحت تر می باشد. این ترازوی دیجیتال خانگی از نمایشگر LCD نسبتاً بزرگی بهره میبرد که باعث میشود خواندن اطلاعات روی آن برای تمام افراد ممکن باشد. صفحه نمایش بزرگ با نور کافی: صفحه نمایش بزرگ امکان خواندن صحیح و راحت تر وزن را فراهم می کند. 28 سانتیمتر مساحت کافی را پوشش میدهد و ایستادن و حفظ تعادل ترازوی خانگی کاسه ای روی آن نسبتا راحت است. برای اندازه گیری وزن خود، فقط کافی است روی ترازو بایستید تا روشن شود و چند ثانیه پس از اینکه از روی آن پایین بیایید، خاموش میشود.

این ترازو می تواند تا ۱۵۰ کیلوگرم را با دقت ۱۰۰ ترازوی خانگی کاسه ای گرم اندازه گیری نماید. ترازو دیجیتال ابزار دقیق اندازه گیری می باشد که امروزه در مفهوم بسیار گسترده در حال تولید و پیشرفت است، تکنولوژی در خدمت انسان بوده تا توقع و نیاز های انسان را با کمترین هزینه و سود دهی بالا به نتیجه برساند ، حال اینکه در صنعت ترازو این توقع  ترازوی خانگی کاسه ایدر حد رضایت بخشی تامین گردیده است. بیشترین وزن قابل تحمل برای این ترازو 180 کیلوگرم است و می تواند اجرامی با وزن 5 کیلوگرم به بالا را اندازه گیری نماید. همچنین برای جلوگیری از مصرف بیهوده باتری ترازو، سیستم خاموشی خودکار برای این ترازو در نظر گرفته شده ب ترازوی خانگی کاسه ای ه صورتی که بعد از وزن کشی اگر دستگاه را ترک نمائید، ترازو به صورت خودکار خاموش می گرد ترازوی خانگی کاسه اید ولی تا زمانی که بر روی دستگاه ایستاده باشید، ترازو همچنان وزنتان را به شما نمایش می دهد.

خواندن  نمایندگی بیتزر آلمان

ترازوی خانگی کاسه ای همچنین نگران مصرف باطری آن نباشید چرا که در صورت عدم استفاده ترازوی خانگی کاسه ای صفحه نمایش این ترازو دیجیتال پس از ۱۰ ثانیه خاموش میشود. صفحه  ترازوی خانگی کاسه ایدیجیتال ترازو دیجیتال کمری انرژی مورد نیاز خود را از طریق دو عدد باطری نیم قلم که درون بسته بندی کالا قرار دارد تامین میکند. ترازو خانگی در واقع همان ترازوی خانگی کاسه ای ترازو زیر پایی می باشد ترازوی خانگی کاسه ای که در منازل یا مطب پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. ترازوی GS207 بیورر همان طور که از نام آن مشخص است جزو سریهای GS یا همان ترازوی شیشه ای ایمن است که دارای صفحه نمایش LCD بوده و نوع طراحی آن با پس زمینهی بنفش نمایی از  ترازوی خانگی کاسه ایفصل پاییز را یادآور میشود.

ترازوی دیجیتال شیائومی به ترازوی خانگی کاسه ای صفحه نمایش LED با نور سفید مجهز است و با  ترازوی خانگی کاسه ای۳ باتری نیم قلم کار میکند. این ترازو دارای نمایشگری بسیار ساده اما کاربردی می باشد که وزن را با اعدادی درشت و به کیلوگرم نمایش می دهد. کاربردی ترین ترازوی خانگی است که وزن را به کیلوگرم نشان می دهد. در صورتی ترازوی خانگی کاسه ای که وزنی بیش از 180 کیلوگرم بر روی دستگاه قرار گیرد نشانگر مذکور روشن می شود. ترازوی دیجیتال CAMRY FIT وزن را به واحد کیلوگرم محاسبه میکند. همچنین ترازوی دیجیتال کمری فیت مجهز به تنظیم صفر اتوماتیک است و براحتی وزن 0 را تشخیص داده ترازوی خانگی کاسه ای و کالیبره می شود.

خواندن  Article 078

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی همدان (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *