بهره برداری از تاسیسات ذخیره سازی زباله دشتروم در پایان اردیبهشت

[ad_1]

ایسنا/ کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت دو یال دشت روم باید تا پایان اردیبهشت ماه آماده بهره برداری شود.

کیامرث حاجی زاده در نشست بررسی آخرین وضعیت محل دفن زباله دشتوم دشتوم با انتقاد از روند تمدید برخی پروژه های عمرانی و افرود بیان کرد: تضادها و عدم توجه به پروژه ها دو عامل طولانی شدن پروژه ها است که گویی مدیران همیشه این پروژه ها را دوست دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جلسات متعددی برگزار شد و زمان فعالیت سایت دشت دشتروم را تعیین کردیم و آخرین تاریخی که تعیین کردیم فروردین ماه روز هوای پاک بود اما پروژه تمام نشد.»

حاجی زاده با بیان اینکه چندین بار با حضور خبرنگاران زمان افتتاح پل چهارم و محل دوپشته زمان را مشخص کرده ایم، اظهار داشت:

وی با بیان اینکه این آخرین جلسه ای است که برای سایت دوپشته برگزار می کنم، تصریح کرد: اواخر اردیبهشت نوبت به بهره برداری از سایت دوپشته می رسد. اگر پروژه در حال حاضر به بهره برداری نرسد، دیگر آن را تکمیل نمی کنم.

خواندن  ضرورت حمایت ویژه دولت از تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی - خانه ملت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران زیرساخت گفت: اعتبار کافی در اختیار مدیران زیرساخت هاست بنابراین باید مشکلات آب، برق و گاز این سایت برطرف شود.

به گزارش ایسنا، حاجی زاده بر تعامل بین مدیران تاکید کرد و گفت: آفتی که در استان وجود دارد این است که همه پروژه ها را به استانداری پیوند می زنیم در حالی که این موارد باید با تعامل حل شود اما متاسفانه بیشتر وقت ما صرف تعامل بین مدیران می شود. “

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

مطلب پیشنهادی

حملات تروریستی در افغانستان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی انجام می شود

[ad_1] سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف با اشاره به حملات تروریستی اخیر تاکید کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *